Mijn Klacht:
Pakketje dat naar mij onderweg is (via Marktplaats) is door DHL opgehaald bij het pakketpunt, onderweg naar sorteercentrum (volgens tracking DHL) en nu onvindbaar.
Hiervoor een case aangemaakt (23258086).
Krijg bericht terug dat ik een vergoeding ontvang van € 3,40. Dat zijn niet eens de volledige verzendkosten, laat staan een vergoeding voor de geleden schade!!
Ik heb dit ook aan hen gemeld en wat te verwachten was : geen reactie meer.
Ik vind het schandalig. DHL maakt pakketten zoek (bewijs in tracktrace) en neemt dan niet eens haar verantwoordelijkheid.
Gewenste Oplossing:
In ieder geval volledige vergoeding van de door mij betaalde verzendkosten en b.v. de helft van de waarde van de inhoud.


