Klacht: DHL liegt over oplossing. DHL lost geen klachten op.

op 13 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DHL doet helemaal niets aan klachten.
Ze klikken gewoon \\\\\\\\\\\\\\\”opgelost\\\\\\\\\\\\\\\” aan hier en that\\\\\\\\\\\\\\\’s it. Geloof de hoge oplossing percentage niet want de oplossingscore is 1.05van ze.
Zogenaamd zeggen ze op klacht.nl dat ze iets hebben opgelost maar dit is een leugen. Keihard liegen kunnen ze goed bij DHL. Zowel chauffeurs als office medewerkers.

Inmiddels heb ik zender van het pakket ook een link van de klacht toegedaan. Ik ben benieuwd naar hun reactie op deze leugens.

DHL vertel mij eens wat jullie oplossing is geweest. Deel dit met mij en de klacht.nl en Facebook lezers. Ik heb nog steeds geen pakket en ook de extra kosten die ik heb gemaakt door jullie gelieg en amateuristisch werken compenseren jullie niet. Vertel mij. Wat is de OPLOSSING ? Er komen geen oprechte excuses of ook maar een teken van excuses. Jammer dat www.drogisterij.net met DHL werkt.

Het zijn keiharde leugenaars daar bij DHL.
Hierbij nogmaals mijn klacht die maar niet word opgelost door DHL. Willen de lezers op mijn Facebook dit bericht aub delen zodat mensen uitkijken voor deze leugenaars. Als je iets online besteld doe dat dan bij bedrijven die niet met DHL werken. Dan weet je zeker dat je pakket op tijd bezorgd word en als het al misgaat hebben die grote bedrijven een eerlijke backoffice ipv leugenaars.

Onderstaand is klacht en mijn reactie op de zogenaamde oplossing te lezen.

Klacht
…………………………………………………………

Ik heb belangrijke medicatie en bijvoeding + zuurstoffilter voor mijn slaapapneu apparaat besteld. Deze zou maandag(gisteren) geleverd worden door DHL. Gisteren heel de dag tevergeefs gewacht op DHL. Kwam niet opdagen en uit het niets verscheen er een update op de site met de opmerking dat ik niet thuis was. DHL gaat het morgen (vandaag dus) weer proberen. Ik heb gelijk gebeld met DHL en verteld dat ik thuis was en op mijn medicatie en zuurstoffilter wacht. De belheer kon niets meer voor mij betekenen. Hij vond het vervelend dat de chauffeur niet is langs geweest. Waardeloze service!! Maar goed, ik ben naar de apotheek geweest en medicatie gekocht omdat het nodig is en omdat DHL waardeloos is en mijn pakket gewoon niet geleverd is. DHL mijn medicatie is maar beperkt houdbaar en omdat jullie te laat of niet gaan leveren heb ik nu dubbele kosten gemaakt! Goed vandaag heb ik dus ook weer this gewacht op DHL omdat ze me dat gisteren voorgelogen / beloofd hebben. En alweer heeft DHL niets gedaan. Niet langsgeweest! Ben briefje in de bus niks. En ALWEER stond er op de site van DHL dat ik niet thuis was.. Wat een leugenaars! Ik heb alweer DHL gebeld en mijn klacht uitgelegd. De beldame kon niks betekenen voor mij. Ook al was de noodzaak hoog wegens de zuurstof filter. Wat ook leuk is, is dat ze kon zien dat de chauffeur geen scanner bij had en dat er waarschijnlijk wel meer mis was gegaan die dag op die route. Wat interesseert mij dat nou? Ik wil mijn pakket waar ik allang voor heb betaald.
Ik heb dus begrepen dat DHL niets doet met de klachten. Leuk voor hun maar voor mij minder aangezien ik vandaag maar ook de zuurstoffilter zelf maar gaan kopen in Breda omdat het nodig is.
Conclusie : Door de leugens van DHL heb ik nu een pakje medicijnen die ik weg kan gooien wegens houdbaarheid en ik heb even in de sneeuw 2 uur heen en weer gereden om alsnog mijn zuurstoffilter te kopen. Ook weer extra kosten dus.

Voortaan zal ik bij iedere bestelling die ik online wil plaatsen eerst kijken naar transporteur. Als dat DHL is plaats ik daar ook geen bestelling en zal ik die betreffende webwinkel ook direct mailen dat ik niet bij ze bestel OMDAT ze met DHL werken. Jullie kunnen nog heel veel leren van postnl.

Waardeloze, liegende , onbetrouwbaar bedrijf die mij alleen maar méér geld en tijd heeft gekost!

Zogenaamde oplossing van DHL en reactie van mij op oplossing…..
……………………………………………
Goedendag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik met u meegekeken naar deze zending. Volgens onze informatie is deze zending op maandag en dinsdag bij u aangeboden. Volgens de bezorger zou u niet thuis zijn geweest. Als u wel thuis was dan wil ik mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Spijtig genoeg is het niet mogelijk de levering van deze zending te versnellen. Dit pakket zal vanavond opnieuw bij u worden aangeboden. Bij deze verzoek ik u om de leverpoging van vanavond af te wachten.

Met vriendelijke groet,
Thijs
Webcare afdeling DHL Parcel

Mijn reactie op hun nep oplossing.
………………………………………..
Ach man hou op met je onzin. Klacht is zeker niet opgelost. En jij en je collega liegen gewoon keihard. Jij liegt tegenover de klacht.nl lezer dat je de klacht heb opgelost en je collega liegt over het feit dat hij zogenaamd is langsgeweest.

Hoe heb je mijn klacht opgelost? Vertel dat eens?, Door te kijken in jouw systeem?

Ik heb nog steeds mijn pakket niet en ik heb ook extra kosten gemaakt door rotzooi DHL. Ook die kosten blijven. Dus wat is jouw oplossing. Kloten bedrijf. NOOIT meer laat ik DHL iets voor mij vervoeren.

Trouwens..
Wie liegt er nou? Jij, de chauffeur of de telefoniste gisteren.
Ik wil je best het telefoongesprek doormailen waarin de telefoniste aangeeft dat de chauffeur GÉÉN scanner bij heeft en de kans er goed in zat dat hij NIET langs is geweest.
Wat een goedkope slechte service hebben jullie amateurs.

Gewenste Oplossing:

Die leugenaars lossen toch niks op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 december 2017 om 14:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 13 december 2017 om 15:08 geantwoord

Leuk 3 klachten binnen 1 dag. En allemaal een score van 1.0

Werkt goed voor jullie gemiddelde.

Alle klachten die gemeld zijn door Natalia Lucyszyn