Mijn Klacht:
Op vrijdag 23-01-2015 zou ik tussen 14:00-18:00 uur een zending via DHL ontvangen.
Door omstandigheden op dat moment kon ik niet thuis aanwezig zijn.
Geen probleem dacht ik want het volgende aflever moment is dan
de volgende dag.
Dus ook een kaart in de brievenbus aangetroffen waar op staat dat er op
Zaterdag 23-01-2015 tussen 09:00-13:00 uur nogmaals een bezorg moment zou zijn.
De bezorger van DHL is dus NIET komen opdagen, ook geen kaartje of telefonisch bericht hiervan . Via de site kan ik geen bezorg info meer krijgen en er staat dat het pakket op 22-01-2015 om 17:15 is afgeleverd.
Dit heeft echter niet plaatsgevonden.
Gewenste Oplossing:
Doordat ik een dag heb moeten wachten en niet ontvangen heb wat ik verwachte heb ik inkomsten uit mijn bedrijf misgelopen.
Het zou een logische stap zijn als Dhl dit compenseert.

