Klacht: Dezelfde bieder/Fake accounts

op 18 juni 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Oké, dus op het moment worden er walibi kaartjes geveild. En het is belachelijk wat er gebeurt.
Ten eerste heb ik meerdere malen dezelfde bieder gezien die dan de prijs opvoert. Dat gebeurt sowieso te vaak, wat gek nou dat de walibi kaartjes nooit onder de 35 euro worden verkocht.
Ten tweede wil ik een klacht maken over het account Jeroen Visser. Jeroen visser is óf gewoon echt heel dom, óf hij zit het te faken. Vermoedelijk het tweede doordat de prijs toch iedere keer wordt opgevoerd. Hieronder een foto bij geplaatst. Dit is nog een keer rond half drie gebeurd, hier voerde hij zelf de prijs op van 1 naar naar 31 euro en toen stopte hij. Iedere keer een euro erbij elke 3 seconden, zonder dat iemand anders bood. Toen bood hij ook niet meer verder. 100% of Walibi zelf of vakantieveilingen.

Jeroen Visser onderzoeken en het liefst verwijderen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 19 juni 2017 om 18:02 geantwoord

Beste Aberz,

Ik wil u namens VakantieVeilingen bedanken voor uw (mogelijke) melding van valsspel op één of meerdere veilingen die via onze website verlopen. Wij vinden het erg belangrijk om er voor te zorgen dat iedere persoon die meebied op onze website evenveel kans heeft om een veiling te winnen.

Om deze reden is het voor medewerkers of aanbieder verboden om mee te bieden op onze website. Accounts die wij verdenken van vals spel of het opdrijven van de prijs worden geblokkeerd, zodat zij niet meer kunnen meebieden. Wij nemen uw melding dan ook uiterst serieus. Het is echter lastig om de desbetreffende persoon te vinden, omdat de naam \\\"Jeroen Visser\\\" vaak in ons klantenbestand voorkomt. Zou u telefonisch contact met ons willen opnemen wanneer u biedingen tegenkomt die u verdacht vindt? Dan kunnen we live meekijken.

Tot slot wil ik hier wel aan toevoegen dat binnen de regels van het spel het toegestaan is om een bepaalde biedstrategie aan te houden. Het komt soms voor dat deelnemers (bewust) hun eigen bod overbieden, omdat zij de veiling graag willen winnen. Ook hebben sommige deelnemers van te voren vastgesteld hoeveel zij willen uitgeven aan een bepaald arrangement. Zij zullen dit bedrag, ongeacht de hoogte van het vorige bod, plaatsen om zo de veiling te winnen voor het bedrag dat zij voor ogen hadden.

Wim-webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Aberz