Klacht: Deze week al 3 keer geen krant ontvangen

op 08 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waarom wordt de krant niet nabezorgd?
Ik vind het vreselijk slordig dat ik ondanks vele pogingen niet mijn vraag kwijt kan!
Ook begrijp ik niet waarom de krant al 3 jaar op een verkeerde postcode wordt bezorgd. Ik wil dat persoonlijk aan iemand uitleggen.
Mijn juiste postcode wordt door dit misverstand als ongeldig gezien bij het doorgeven.

Gewenste Oplossing:

Ik wil worden gebeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 10 juli 2017 om 12:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bos-Mallon,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat het adres bekend bij onze bezorgdienst niet klopt en u daardoor de krant niet ontvangt.

Excuses voor dit ongemak.

Wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad hierover. Ik heb uw adreswijziging doorgevoerd. Vanaf overmorgen zal het juiste adres op de looplijst komen te staan van uw bezorger.

Hartelijke groet,
MvS Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door willy.mallon@gmail.com