Klacht: deze dinerkortings kaart heb ik nu 2 weken en hij werkt nu al niet meer

op 14 september 2016 over Diner Jaarkaart in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb vier keer de code gebruikt maar elkekeer kreeg ik de melding code is al gebruikten dat begrijp ik niet

Gewenste Oplossing:

ben pas te vrede als ik een nieuwe kaart krijg die wel werkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Jaarkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Diner Jaarkaart over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Jaarkaart nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Diner Jaarkaart in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Diner Jaarkaart een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Diner Jaarkaart

Heeft op 03 juli 2017 om 15:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ik neem aan dat dit inmiddels is opgelost. Als dat niet zo is horen we dat graag op info@dinerjaarkaart.nl

Diner Jaarkaart-houders krijgen op door de restaurant aangegeven kortingsdagen 25% korting. De korting krijgt u altijd direct, én over de gehele rekening (inclusief drank). Als lid van Diner Jaarkaart ontvangt u het hele jaar korting. Dat is het leuke en het aangename met elkaar verenigen!

Alle klachten die gemeld zijn door wasbeer57