Klacht: deze dinerkortings kaart heb ik nu 2 weken en hij werkt nu al niet meer

op 14 september 2016 over Diner Jaarkaart in de categorie Horeca

heb vier keer de code gebruikt maar elkekeer kreeg ik de melding code is al gebruikten dat begrijp ik niet

ben pas te vrede als ik een nieuwe kaart krijg die wel werkt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Jaarkaart

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Diner Jaarkaart over deze klacht.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Jaarkaart nog niet in behandeling is genomen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Diner Jaarkaart in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Diner Jaarkaart een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Diner Jaarkaart

Heeft op 03 juli 2017 om 15:37 geantwoord

Ik neem aan dat dit inmiddels is opgelost. Als dat niet zo is horen we dat graag op info@dinerjaarkaart.nl

Diner Jaarkaart-houders krijgen op door de restaurant aangegeven kortingsdagen 25% korting. De korting krijgt u altijd direct, én over de gehele rekening (inclusief drank). Als lid van Diner Jaarkaart ontvangt u het hele jaar korting. Dat is het leuke en het aangename met elkaar verenigen!

Alle klachten die gemeld zijn door wasbeer57