Klacht: Deurwaarder

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verleden jaar in augustus werd ik opgebeld door shoppen doe je zo.Ik ging akkoord maar heb me toch bedacht.Binnen het wettelijk termijn heb ik via mail het contract geannuleerd. Ik heb een mail teruggekregen met de bevesteging dat mijn contract geannuleerd was en er geen verrichtingen van de bank gingen gebeuren.
Tot mijn verbazing ging ertoch 49.95 euro van mijn rekening gaan via domiliciering, ik heb dat nog kunnen tegenhouden.Ik heb direct daarover een mail gezonden maar heb er nooit meer iets over gehoord,tot vandaag bijna 1jaar later.
Iemand van een incassobureau heeft gebeld en gezegd dat ik tot morgen 17u de tijd had om te betalen (intussen was het bedrag al meer)anders ging er een deurwaarder komen en dat ging me 500euro kosten.Er was geen uitleggen aan en ik heb de telefoon toegesmeten,ik was te woedend.Intussen heb ik wel de mails niet meer alleen deze met de bevestiging dat mijn contract geannuleerd was.In april vorig jaar was ik ook al ingeschreven bij bel me niet meer,dus waren ze daar al in overtreding.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik een excuus krijg dat het een vergissing was en niet moet betalen en natuurlijk geen deurwaarder over de vloer krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door Heidi Vangheluwe