Klacht: Deurtjes

op 12 juni 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb een aantal jaren geleden een keuken overgenomen van iemand, perfecte staat, 8 jaar geleden gezet, staat een jaar of 7 bij mij. Net als anderen met dezelfde klacht, laat bij mij ook het deklaagje hier en daar los. Ik heb ook al een aantal kastjes bij gekocht toentertijd. Ook daarvan raakte het materiaal los. Geen man overboord, koop ik gewoon een nieuw frontje. Maar nu met de nieuwe serie van Method is dat niet meer mogelijk. Ik heb de Adel lichtgeel of creme van Factum. Omdat er een paar deurtjes loslaten moet ik nu mijn hele keuken vervangen, want alle frontjes zal niet gaan omdat ikea ook gekozen heeft voor andere maten bij method dan bij faktum. Ik vind dat ikea hier een hele domme zet mee heeft gedaan. erg veel klanten zullen in de loop van de tijd best gefrustreerd raken als ze een nieuwe fiets moeten kopen omdat er 1 trapper stuk is. Ik wil graag een deurtje 60 breed, 70 hoog voor mijn vaatwasser Adel van faktum, creme. Ik zou zeggen Ikea, regel dat…….

Ik ben tevreden als ik mijn deurtjes voor 1 kan vervangen wanneer nodig ( het loslaten van de toplaag zeur ik niet eens over, hoewel dat al een fout op zichzelf is) anders kan ikea me ook blij maken met een geheel nieuwe keuken. (waarin kastjes van 30cm breed ook een plaats hebben.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rob mieremet