Klacht: deuren geleverde keuken

op 30 september 2016 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Ik heb een keuken gekocht bij Mandenmakers. Twee deuren (koelkastdeur en servieskastdeur) stonden bol. De keuken heb ik door een ander bedrijf laten plaatsen. Nu heb ik twee nieuwe deuren geleverd gekregen, maar Mandenmakers wil deze deuren niet plaatsen. Ik moet dus extra kosten maken bij een ander bedrijf of bij Mandenmakers, terwijl het niet mijn schuld is en tevens niet het van bedrijf dat de deuren geplaatst heeft. Ik heb dus extra kosten door deuren die niet goed zijn!!

Mandenmakers heeft twee nieuwe deuren geleverd en moet deze ook kosteloos plaatsen. Ik ben niet verantwoordelijk voor hun fouten, en hoeft dus ook geen extra kosten te betalen!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mandemakers Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mandemakers Keukens

Heeft op 03 oktober 2016 om 15:59 geantwoord

Beste mevrouw van Paassen,

Ik heb begrepen dat u reeds contact heeft gehad met mijn collega van de afdeling klantenservice. Wij hebben u een voorstel gedaan om de voorrijkosten voor onze rekening te nemen. U heeft aangegeven geen gebruik te willen maken van ons aanbod. Wij betreuren dit, echter handhaven wij ons standpunt zoals besproken.

Lonneke - Webcare Mandemakers Keukens

Heeft op 10 oktober 2016 om 16:04 geantwoord

Ik ga niet accoord met de oplossing.
Het is hun fout, dus ik wil hier geen kosten voor maken.
Al hadden zij goede deuren geleverd, had het mij niets extra gekost.
Zij moeten van tevoren controleren of de deuren krom of recht zijn, voor ze worden verzonden, dan had dit voorkomen kunnen worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique van Paassen