Klacht: Deurbeleid

op 11 september 2017 over AFAS Live in de categorie Concerthallen

Ik ben afgelopen zaterdag met twee vrienden naar Ricky Gervais geweest. Eerst nog wat eten, even naar de MediaMarkt. Met de kaartjes naar de deur en toen begon het. Mijn handtas was te groot en het tasje van de Mediamarkt mochten niet mee naar binnen. Shit. En nu? vroeg ik aan de deur.
Je mag niet naar binnen en nou aan de kant dan ik mensen binnen laten. Paniek sloeg toe, dure kaartjes, geen plek om mijn tassen te laten.
Andere portier: hebben jullie kluisjes, garderobe? Nee, je kan zo niet naar binnen.
Op de kaartjes gekeken….nee daar stond niks op.
Uiteindelijk alles uit mijn tas gehaald en zo goed en kwaad als het ging bij die vriend in zijn scooter gedaan. Terugrennen maar AFAS en met op tijd binnen.
Binnen een klacht ingediend over de behandeling aan de deur, het servicelevel en het feit dat er niets op de kaartjes stond vermeld. Die vriend had de kaartjes geprint en heeft niets in de mail zien staan.
Binnen werd laconiek gereageerd. Ja vervelend, ja gebeurt wel vaker, ja soms moeten mensen buiten blijven. Je snapt toch wel waarom dat is?
Ja, dat snap ik heel goed. En ik ben blij dat er wordt opgelet.
Maar wat schetst mijn verbazing? Ik Word ook nog gefouilleerd bij binnengaan….had hij ook wel.even in mijn tas kunnen kijken.
Avond begon vervelend. Gelukkig was Rocky wel leuk. Maar voor mij geen AFAS meer.

Excuses en aanpassen van de communicatie.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar AFAS Live over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door AFAS Live in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Hdjehdhbd