Klacht: Despoit

op 19 september 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb daarnet 40 euro overgemaakt naar skrill, maar het is niet aangekomen en wel afgeschreven van mijn rekening

Als het bedrag op mijn skrill account gestoord wordt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 20 september 2016 om 13:22 geantwoord

20-Sep-2016 De heer Hoen per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Heeft op 21 september 2016 om 16:44 geantwoord

Hallo,
Ik heb jammer genoeg geen mail ontvangen. Ik heb contact opgezocht met skrill en ze hebben gezegd dat 48 uur moet wachten maar nog steeds is er niks gebeurt

Bericht van GlobalCollect

2 maanden geleden - 22-Sept-2016 De heer Hoen nogmaals de email verstuurd die op 20 september jl door ons is verstuurd. De betaling nogmaals nagekeken en kunnen zien dat deze succesvol is doorgestuurd naar Skrill. De heer Hoen nogmaals geadviseerd om contact op te nemen met Skrill.

Alle klachten die gemeld zijn door Pepypro