Klacht: depeche mode

op 04 mei 2017 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Heb een half jaar geleden 2 kaarten bestelt en betaald,het verhaal gaat er bij mij niet in dat de kaarten niet te leveren zijn,onzin.
Volgens mij worden mijn kaarten gewoon opnieuw verkocht en dan natuurlijk voor een hogere prijs.

Als ik mijn kaarten asap binnenkrijg,heb hier jaren opgewacht,ik heb gelukkig kennissen die wel kaarten hebben,zij kunnen ter plaatse nagaan of er dan nog lege plaatsen zijn op mijn betaalde plekken.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 02 november 2017 om 16:16 geantwoord

Beste Gauwke van Berg,

We hebben een tijd lang geen notificaties ontvangen van nieuwe klachten op deze website. Daarom ronden we bij deze graag uw openstaande klacht af.

Helaas bleken we niet in staat om tijdig uw tickets te leveren. Daarom heeft u een restitutie van ons ontvangen.

Hopelijk kunnen we u in de toekomst beter van dienst zijn.

Het team van TicketTribune

Heeft op 02 november 2017 om 21:12 geantwoord

Eerst twee tickets gekocht op plaatsen die duidelijk nog vrij waren en betaald waren,dan tegen het concert aan de kaarten cancelen omdat ze niet geprint konden worden, een mooiere smoes kon je niet verzinnen.
Ze zijn gewoon opnieuw verkocht tegen een hogere prijs.
Dus maw nooit geen kaarten meer via ticket tribune. (dat weten onderhand wel meer mensen,dus.......)

Alle klachten die gemeld zijn door Gauwk Berg van den