Klachten over Dental Complete Pro Nederland

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Dental Complete Pro Nederland zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Dental Complete Pro Nederland in de categorie Tandartsen

0 klachten gemeld

Tijdslijn

Opzeggen

Klacht van Elissa1990 op 03 november 2015 over Dental Complete Pro Nederland in de categorie Tandartsen

Ik heb een proefpakket besteld 2 dagen geleden op 1 nov 2015 maar ik wil deze graag annuleren maar ik kan geen telefoonnummer of contactadres vinden... Wie kan kij helpen? Ik wil ook niet vast zitten aan een abbonement. Lees meer

Stop!

Klacht van Evike89 op 11 november 2014 over Dental Complete Pro Nederland in de categorie Tandartsen

Ik heb een keer een proefpakket ontvangen, maar sindsdien, denk langer dan een jaar, wordt er steeds 59.99 euro afgeschreven en komt er steeds weer een nieuw pakketje aan m’n deur. Ik wil het niet! Ik wil het stopzetten per... Lees meer

Proef pakket!!!

Klacht van potbazen op 29 april 2014 over Dental Complete Pro Nederland in de categorie Tandartsen

Eenmalig een proefpakket aangevraagd!!?? Met mijn bankrekeningnummer., daarna werden er ongevraagd pakketten toegestuurd. alles op de 1e zending zitten nog in de doos. Dat is geen EENMALIGE toezending! Plus dat het niet waar maakt wat het beloofd. Bovendien kan ik dit absoluut... Lees meer