Klacht: Sturen rekening zzonder dienst verlening te hebben gedaan na 2 x niet op de afgesproken tijd te zijn verschenend

Messor op 07 juli 2020 over Denito in de categorie Schoorsteentechniek

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na dat er een afspraak was gepland kwam Denito niet opdagen voor het vegen van onze schoorsteen. Vervelend omdat je een hele dag thuis blijft om hun op te vangen. Geen bericht om dit te melden. Dagen later stonden ze om 8.00 uur in de ochtend zomaar op de stoep als of het de normaalste zaak van de wereld is. Na wat onprettige telefoontjes een factuur ontvangen voor 2 x voorrijden a € 35 per keer plus € 9.50 administratie kosten. Onbegrijpelijk voor een dienstverlener.

Gewenste Oplossing:

Denito hoeft nooit meer zijn dienst bij ons aan te bieden. We zouden iedereen aanraden goed na te denken voordat er een afspraak gemaakt wordt met Denito schoorsteenveeg bedrijf,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Denito over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Messor