Klacht: Onbereikbaar in noodsituaties

op 16 augustus 2019 over Delta in de categorie Energieleveranciers

Op 4 augustus j.l. lag mijn moeder in het ziekenhuis en de situatie was kritiek. Samen met mijn vader zaten we thuis te wachten op een telefoontje van het ziekenhuis. Toen dat op zich liet wachten zijn we zelf maar gaan bellen, wat bleek via de vaste lijn waren we niet bereikbaar! Helaas is mijn moeder nog dezelfde week overleden in het ziekenhuis in Antwerpen. Opnieuw moesten we bereikbaar zijn ivm het overbrengen van ma naar Nederland. Opnieuw niet bereikbaar, vanaf 10 uur in de ochtend volgens de uitvaartondernemer! Mijn vader was hier erg boos over en heeft in deze voor hem verdrietige periode meermaals contact gezocht met Delta want hij was het vertrouwen kwijt ( zeker omdat er in het weekend gewoon niemand te bereiken is om de storing op te lossen) Donderdag 14 augustus heeft hij weer met Delta gebeld om zijn contract te beëindigen, de medewerker aan de andere kant van de lijn nam niet eens de moeite om mijn vader te condoleren !!! Uiteindelijk kon hij van het contract voor telefonie af maar de overige diensten konden niet worden opgezegd. Mijn vader was al blij dat hij er vanaf kon dus hij liet het erbij, De telefonie zou per 1 september worden afgesloten zodat hij nog een nieuwe aanbieder kon regelen en zijn nummer mee kon nemen ( heeft hij al 40 jaar) Tot zijn grote verbazing bleek vandaag ( 16-8-2019) de telefoon al te zijn afgesloten, Schandalig. Jullie moeten je diep schamen daar bij Delta. Het is nu namelijk ook nog maar de vraag of hij zijn oude nummer kan behouden. Zo behandel je mensen niet, zeker niet iemand van 73 die net zijn vrouw heeft verloren waarmee hij ruim 52 jaar samen was.

Tevreden gaat niet meer lukken denk ik, maar een gemeend en uitgebreid excuus en een compensatie lijkt me wel op zijn plaats en de volledige medewerking dat zijn nummer blijft behouden.

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Delta in behandeling genomen

Bericht van Delta

2 dagen geleden - Goedemiddag Arnoud,Allereerst gecondoleerd met het verlies van jouw moeder.Ik vind het vervelend dat jij en jouw vader verbindingsproblemen hebben ervaren met de telefoonverbinding toen deze juist zo belangrijk was en dat ook contact met onze klantenservice een slechte indruk heeft achtergelaten.Graag kijk ik na hoe deze situatie is ontstaan en wat ik kan betekenen voor een goede afloop.Mag ik in een privébericht de klantgegevens en het telefoonnummer waarop mijn collega’s en ik contact op kunnen nemen?Ik hoop snel van je te horen en wens jou en jouw familie ontzettend veel sterkte toe.Kelly DELTA Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Arn0ud