Klacht: Dell laptop betaald met Ideal maar geen bevestiging van aankoop ontvangen

op 23 maart 2020 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Dell laptop betaald met Ideal maar geen bevestiging van aankoop ontvangen. Banktransactie is afgerond en bedrag is naar Global Collect overgemaakt. Dell is niet bereibaar per telefoon, wordt niet teruggebeld en ook online kom je niet verder zonder ondernummer.
Wil mijn aankoop ongedaan maken.

Als ik mijn aankoopbedrag terug gestort krijg of een aankoopbevestiging en mijn aangeschafte laptop ontvang.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 23 maart 2020 om 13:41 geantwoord

23-Mar-2020 De heer, mevrouw Stofregen per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door MYMS