Klacht: dekkingsklachten

op 20 september 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een abonnement van KPN en heb sinds begin af aan problemen met de dekking. Ik heb al een nieuwe simkaart gehaald, enkele malen met KPN medewerkers de instellingen nagelopen, andere toestel gebruikt maar tevergeefs.

Internetten, bellen en gebeld worden is een drama en ik krijg sms’jes met als bericht dat ik een gemiste oproep heb gehad. Bellen lukt niet altijd in 1x en een whatsapp krijg ik vaak later binnen. Dit is heel vervelend omdat ik dit abonnement zakelijk gebruik.

Recentelijk met technische dienst van KPN besproken dat ik enkele situaties zou noteren en dat diezelfde technische dienst medewerker mij terug zou bellen om het dan te checken.

Hij belde na enkele dagen en heeft toen alles gecontroleerd en uiteindelijk gaf hij mij de optie om mijn toestel op 2g te zetten of mijn contract te ontbinden. Ik koos voor het laatste.

Nu bel ik na enkele dagen om te ontbinden en dan zeggen ze dag ik niet kan ontbinden omdat ze net weer gecheckt hebben op mijn huisadres en de dekking is hier nu momenteel prima. Er waren wel wat dingen maar die waren snel verholpen zeggen ze. Ze haken totaal af.

Mijn problemen zijn zowel thuis als buiten en we hebben het hier niet over een huistelefoon maar een mobiel!

Ik ben tevreden als ik mag ontbinden, want ben het echt zat .... klanten bellen en krijgen voicemail.... ben namelijk taxichauffeur en klanten appen ook en ook die krijg ik veel later binnen. En dit alles zorgt ervoor dat ik niet goed bereikbaar ben voor een abonnement waar ik 74 euro per maand voor betaal

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door saifkpn