Klacht: Dekbedovertrekken

op 18 december 2012 over Dagopdag.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 30 november 2012 twee dekbedovertrekken twv 100 euro besteld, maar tot op heden nog niets ontvangen. De betaling is wel geschied. Email en telefoon wordt niet beantwoord.

Gewenste Oplossing:

als de dekbedovertrekken binnen een paar dagen worden geleverd of als ik mijn geld binnen een paar dagen krijg teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dagopdag.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagopdag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagopdag.nl

Heeft op 24 december 2012 om 15:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het dekbedovertrek is een aantal dagen geleden bezorgd door PostNL.
De bezorging en de klacht hebben elkaar gekruisd, klacht kan worden afgesloten.

Met vriendelijke groet,

Serviceteam

Alle klachten die gemeld zijn door G.N.