Klacht: Dekbed

op 05 juni 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Een aantal weken geleden heb ik een dekbed gewonnen op vakantieveilingen. (Wit met een zwarte snor en een rood kusje) nu heb ik hem 1x gewassen en is hij helemaal vaal geworden en het witte is roze geworden. Slechte kwaliteit dus. En daar heb ik 30 euro voor betaald!!

Geld terug of een ander dekbed.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 maanden geleden - Beste mevrouw Marsman, Bedankt voor uw bericht. Wat jammer om te vernemen dat uw dekbed vaal is geworden. Ik heb u zojuist een mail gestuurd inclusief een bijlage met alternatieven waar u uit kunt kiezen. Bij voorbaat dank voor uw terugkoppeling. Met vriendelijke groet, Wim-webcare VV

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 28 juni 2017 om 11:23 geantwoord

Beste mevrouw Marsman,

Bij voorbaat dank voor uw terugkoppeling. Wij hebben de klacht hierbij gesloten.

Wim - webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Anoukmarsman