Klacht: Defecte geur Chanel Coco ontvangen.

op 30 mei 2021 over Chanel in de categorie Mode

Beste Chanel,

Enig tijd terug heb ik via parfumservice.nl Chanel Coco Eau de Toilette 100ml besteld.

Ik heb twee geurtjes besteld waarvan Chanel Coco als cadeau was bedoeld. Nu heeft mijn vriendin het geurtje geopend en gezien dat het potje defect was. Glas is beschadigd ontvangen. Ik heb dit doorgegeven aan de web winkel. Ik verwachtte eerst dat ik een nieuwe zal ontvangen, aangezien we het hier over een wereld merk hebben. Ik heb eerst het aanbod gekregen dat ik mini make-up zal ontvangen, hiermee ben ik niet akkoord gegaan. Vervolgens heb ik de vraag gehad of het geur gebruikt is, nee het geurtje is niet gebruikt! Ik denk ook dat dit gewogen kon worden, ik heb mijn klacht ook direct doorgegeven. Nu heb ik het geurtje retour verzonden en kreeg een terug koppeling dat het geur gebruikt was. Daarnaast kreeg ik een bericht dat de schade zo klein is volgens de webwinkel, dat ze hier niets mee kunnen doen. Naar een hele bericht strijd heb ik een reactie ontvangen dat ze mij korting winkel geven. Webwinkel wist dondersgoed dat het geur niet gebruikt was, ze vonden de schade zo klein dat ze dit op deze manier wilden aansmeren.

Hier ben ik niet mee akkoord gegaan. Ik ben circa drie weken bezig geweest met een klacht melding, dit overkomt mij voor het eerst op deze belachelijke manier behandeld te worden.

Ik heb geen geld, geen korting of geen compensatie gevraagd. Ik betaal €108,95 voor een geur en ik wil gewoon een heel product ontvangen.

Vraag ik teveel? Kan ik me niet voorstellen! Schade is schade, grote schade kleine schade bij een bestelling bestaat niet, en ik als klant ga ik hier niet mee akkoord. De webwinkel heeft hier zo belachelijk moeilijk over gedaan, waarvan ik de reden tot heden niet begrijp.

Ik heb meerdere malen gevraagd wat de contact gegevens van Chanel zijn om mijn klacht aan hun door te geven. Naar meerdere malen vragen, heb ik zelfs geen antwoord op mijn vraag gekregen!!!

Zoek het maar op internet, wij hebben geen gegevens. Dit heeft toch te maken met wat respect, zo word je nooit bij de Douglas of een andere winkel behandeld. Misselijk makend gedrag.

Bij deze geef ik mijn klacht via jullie website door.

Jammer dat ik inmiddels al bijna een maand lang bezig met mijn klacht ben. Dit is mijn eerste ervaring met Chanel en ik denk ook dat dit gelijk mijn laatste ervaring word.

Ik wil de geur terug sturen en dit hele gedoe beëindigen. Ik ga de nota via de website niet betalen totdat ik een fatsoenlijke oplossing krijg, dit heb ik ook aan hen doorgegeven. Het is toch verstandig om dit soort grote aankopen niet via een webwinkel te doen waarmee je niet bekend bent. Als ik hetzelfde geur mag ontvangen dat doe ik dit via Douglas of IC Paris, maar niet meer via parfumservice.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Chanel

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Chanel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ilknuryildirim