Klacht: defecte Full HD dashcamera van Dealdigger

op 20 juni 2017 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Op 9-6-2017 een Full HD dashcamera gekocht bij Dealdigger en was na 10 a 15 minuten defect. Onderstaande mail gestuurd naar het bedrijf

Onderwerp Klacht
E-mailadres ///////////
OrderID DD01189711
Bestand toevoegen
Bericht Geachte Heer/Mevr,

op 13-06-2017 heb ik mijn Full HD dashcamera binnen gekregen en na hem te hebben opgeladen en ik het menu aan het instellen was werd het scherm zwart en blijft zwart. Ik heb hem reeds geprobeerd om te resetten maar hij doet helemaal niets. Bij het opladen brand er een rood lampje en als ik hem van de lader haal dan is het lampje blauw/groen maar doet helemaal niets. Graag verneem ik van u wat ik nu moet doen ?

Mvg Rien /////////

Hierop kreeg ik het bericht :
Beste klant,

Dank voor uw bericht.
Het spijt me te moeten vernemen dat de dashcam niet naar behoren werkt.

Heeft u het product volledig opgeladen en zo ja, valt het apparaat dan ook meteen uit?

Seval

Dealdigger klantenservice

Dealdigger.nl | Keizersgracht 560 | 1017 EM Amsterdam

Hierop heb ik het volgend bericht gestuurd :

de camera heb ik geheel opgeladen en na 10 a 15 minuten kreeg ik een zwart scherm en deed hij niets meer ook niet nadat ik de riset knop heb ingeduwd.

tot vandaag geen reactie en heb vandaag de mail gestuurd :
de camera heb ik geheel opgeladen en na 10 a 15 minuten kreeg ik een zwart scherm en deed hij niets meer ook niet nadat ik de risetknop heb ingeduwd. Deze klacht ga ik nu ook verder sturen.

Mijn aankoopbedrag en verzendkosten terug te storten

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 20 juni 2017 om 13:42 geantwoord

Beste heer Veltrop,

Ik vrees dat wij uw reactie over het hoofd hebben gezien. Mijn oprechte excuses daarvoor.
Ik verzoek u de volgende procedure te volgen om de defecte dashcam te kunnen vervangen of refunden:

Stuurt u het product + een volledig ingevuld retourformulier naar onderstaand adres:

Dealdigger
t.a.v. Klantenservice
Keizersgracht 560-5
1017EM Amsterdam

Retourformulier kunt u downloaden via de volgende link:

Wanneer wij de goederen en het ingevulde formulier hebben ontvangen laten wij het defect nakijken. Wanneer blijkt dat het product defect is, sturen wij u afhankelijk van uw keuze een nieuw product toe of wordt uw aankoopbedrag teruggestort.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

Met goede groet,
Seval | Dealdigger Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Teleurgestelde automobilist