Klacht: Defecte Aeromeister 1880

op 19 oktober 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ongeveer 2 maanden geleden heb ik een Aeromeister 1880 horloge gewonnen via vakantieveilingen.nl. Na het horloge een dag of 10 gedragen te hebben, stond deze plotseling iedere keer stil. Ik lees hier vandaag dat er meer klachten zijn over deze horloges. Ik lees ook dat, als ik naar de handelaar stuur ter reparatie, dit schijnbaar toch niet zo goed wordt opgelost, en je het horloge dus tijdenlang kwijt bent.

Ik lees dat het opsturen van het horloge niet gaat werken, dus zou eigenlijk t liefst het aankoopbedrag terug willen hebben van vakantieveilingen.nl.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 21 oktober 2016 om 16:07 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te lezen dat het horloge niet meer werkt.

U heeft op het horloge een fabrieksgarantie van 24 maanden,Bij defect dient u het horloge eerst naar de aanbieder te sturen om te bekijken wat er scheelt met het horloge en of het gerepareerd kan worden, dit kan maximaal 6 weken duren. Mocht het zo zijn dat het defect niet gerepareerd kan worden, dan ontvangt u uiteraar uw geld terug.

Diana
Webcare VV