Klacht: defect scherm

op 09 augustus 2017 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een samsung galaxy s7 egde net 1 jaar oud.
op een gegeven moment kreeg ik een paarse streep in het scherm. daar heb ik 2 maanden mee rondgelopen omdat ik anders mijn telefoon helemaal leeg terug zou krijgen maar het toestel had verder geen problemen. dus ik had er mee leren leven. op een gegeven moment deed mijn scherm alleen maar zwart en groen flikkeren ik kon er helemaal niks meer mee. ik heb mijn telefoon naar de KPN winkel gebracht waar ze mij verteld hebben dat dit sowieso onder garantie valt en zij hebben deze opgestuurd naar TELEPLAN. 2 dagen later krijg ik een mail of ik €430,- wil betalen om mijn telefoon te laten repareren omdat deze buiten de garantie valt. omdat er gebruikers sporen op mijn telefoon zitten. krasje in het scherm (5mm lang) van een sleutel of iets uit me broekzak. en de lak aan de zijkanten is een beetje versleten.
hier ging ik niet mee akkoord maar krijg geen oplossing geboden behalve dat ze het afwikkelen dat het niet onder garantie valt.

Ik wil dat mijn telefoon gemaakt word onder garantie!
dit is een probleem die heel veel samsungs s7 hebben (paarse streep)
en ik nu zelfs een defect scherm. als mijn telefoon kapot gaat weet ik wanneer dat komt door onjuist gebruikt en dus mijn eigen fout. maar hier kan ik niks aan doen dit zitten binnen in de telefoon.
dus nogmaals reparatie onder garantie!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wieren