Klacht: defect pakket ontvangen

op 18 juli 2019 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Bij canal digitaal een abonnement afgesloten voor een family hd pakket.
Bij installatie bleek deze niet te werken na vele uren dagen en medewerkers gesproken te hebben blijkt de set niet goed de ontvanger matcht niet met de schotel omdat de ontvanger geen update kan doen dus deze gaat niet werken. Met een medewerker afgesproken om de set retour te sturen en een nieuwe te ontvangen. na een tel.contact omdat dit allemaal wat lang duurde blijkt dat de medewerker hem gewoon als retour wegens niet tevreden te hebben geboekt en is er niks te vinden over dat er een verkeerde set is gestuurd hun advies sluit maar een nieuw abonnement af wij als klant boos en proberen het uit te leggen helaas er was niet doorheen te komen HET STAAT ALS RETOUR IN HET SYSTEEM WEGENS NIET TEVREDEN ZIJN binnen de termijn van 14 dagen dus wordt het abonnement automatisch opgezegd en wordt de hoorn erop gegooid de medewerker zegt u laat mij niet uitpraten NEE jullie laten de klant niet uitpraten canal digitaal levert iets wat niet goed is dus moet dit gewoon omgeruild worden maar doordat medewerkers hun werk niet goed doen en dingen verkeerd in het systeem zetten wordt het niet opgelost een zeer slecht zaak.

als er gewoon op het huidige abonnement een nieuwe set retour komt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 19 juli 2019 om 13:51 geantwoord

Geachte heer Nobbe,

Excuses dat er verwarring is ontstaan rondom uw abonnement en het retour sturen van de apparatuur.
Uit de notitie van 15 juli blijkt dat u helemaal wilde afzien van het abonnement en dit is de reden dat u zo in het systeem bent gezet.
Voor nu is het spijtig genoeg niet meer mogelijk om u een vervangende ontvanger toe te sturen.
Om weer lid te worden bij ons willen wij u vragen een nieuwe bestelling te plaatsen. De kosten van uw vorige bestelling krijgt u zo spoedig mogelijk teruggestort op uw rekening.

Paul
Webcareteam Canal Digitaal