Klacht: Defect laptop €2200

op 17 september 2018 over Alternate in de categorie Software

25 juni heb ik een gaming laptop aangeschaft die ik ook voor school en werk gebruik. Binnen enkele weken was er al een defect aan de hardeschijf, dit kan gebeuren en leek mij puur pech. Na contact op te nemen met alternate kon ik na 2 a 3 dagen een nieuwe ontvangen aangezien de laptop nog geen maand oud was. Dit bleek anders te zijn toen ik bij de winkel aankwam, na veel zeuren heb in na 6 a 7 dagen toch nog mijn laptop ontvangen en kon ik optijd bezig met werk.

Na 2 maand tevreden gebruik van de laptop kreeg ik een bluescreen en na het opnieuw opstarten bleek de hardeschijf weer defect. Gelijk contact opgenomen met de service desk waarin mij werd verteld dat ik hem het beste kon opsturen en dat die met spoet zou worden behandelt ik kreeg een leen laptop (die na weer 2x bellen pas wordt opgestuurd) waarmee zolang verder kon. Dit schijt een laptop te zijn met een waarde van €600 en tevens al enkele jaren oud. Hier kan ik op het gebied van werk en school niks mee. Vervolgens hoor ik dat de reparatie zeker wel een maand kan duren en dat omruilen niet mogelijk is omdat de laptop maar liefst 3 maand oud is!

Uiteindelijk heeft dit veel impact op mijn klanten (ik filmedit als bijbaan) en ga ik flink achterlopen op mijn net beginnende HBO studie. Dit alles is ook uitgelegd maar er was geen enkel begrip.

Directe omruiling op een nieuwe of geld terug.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alternate

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alternate nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dewikuster