Klacht: Defect in kinderwagen binnen 6 maanden na aankoop

op 04 mei 2017 over Baby en Tiener in de categorie Babykleding

In oktober 2016 heb ik een kinderwagen gekocht bij Baby en tiener. Kort na het in gebruik name van de zitje (buggy) is de rugleuning doorgezakt. Op dat moment was de zitje pad 3 weken in gebruik. Ik ben toen terug gegaan naar de winkel. waar ze aanboden om het zitje op te sturen naar fabrikant om te vervangen. na enige discussie over dat wij ons kinderwagen dan 3 weken kwijt zouden zijn, dus het liefst het aankoopbedrag terug wilden, werd de leidinggevende erg geïrriteerd. waarop wij een klacht hebben ingediend. op die klacht kregen wij weer als reactie dat zij het zitje zullen bestellen en wij de week erop langs konden komen om het op te halen, zo gezegd zo gedaan. Binnen 1 weekje na ophalen van nieuwe zitje, zakte de nieuwe zitje ook weer door. daarop hebben wij weer contact gehad met baby en tiener. er werd weer aangeboden om een nieuwe te bestellen. wij hebben toen duidelijk aangegeven dat wij graag ons aankoopbedrag terug willen, dit omdat de kinderwagen al binnen 6 maanden 2x gebrekkig is gebleken. Tevens is dit niet een verantwoord gezond manier van vervoeren van een kindje van 7 a 8 maanden. Als reactie kregen wij dat wij dan een mail moeten zenden t.a.v. de directie met verzoek aankoopbedrag terug te krijgen, hierop kregen wij een reactie per e-mail van de bedrijfsleider dat wat wij in onze mail hebben vermeld alleen maar leugens betreft. Let op we hebben het hier over een bedrijfsleider. naar aanleiding van dat mail hebben wij wederom contact gehad met de winkel + wederom een mail verzonden t,a.v. directie. Daarom ontvingen wij als enige reactie.

“Nogmaals voor de duidelijkheid:

1. u krijgt geen geld terug
2. u krijgt geen nieuwe kinderwagen.
3. u kunt uw adres doorgeven zodat wij een nieuwe zitje op kunnen sturen.

Dit is voor mij totaal geen oplossing aangezien ik baby en tiener eerder in de gelegenheid heb gesteld om de kapotte product te vervangen door een deugdelijk product en deze helaas binnen 1 week weer kapot was, ik dus totaal geen vertrouwen meer heb in de kinderwagen.

De klachten worden dus totaal niet serieus genomen.

Ik ben tevreden als ik mijn aankoop bedrag terug krijg. Mijn kind ondervind rugklachten wegens defect aan de kinderwagen ( doorgezakte rugleuning).

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby en Tiener

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby en Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hul19