Klacht: Defect artikel retour maar geen terugbetaling

Rosalind1974 op 25 februari 2021 over Maisons du Monde in de categorie Meubelwinkels

Ik heb een dure lamp besteld. Bij aankomst blijkt de lampenvoet hartstikke scheef. Ik heb het teruggestuurd en heb bewijs dat het in ontvangst is genomen. Ze beloven binnen 14 dagen terug te betalen (behoort binnen 24 uur te zijn met betaling via ideal), maar dan gebeurt er niet. Na meerdere telefoontjes en mails (die amper beantwoord worden) zeggen ze dat er een technische fout is opgetreden. Ik krijg het geld binnen een paar dagen. Niets. Weer bellen en ik moet nog 14 dagen wachten. Een onmogelijk bedrijf en zeer frauduleus!!! Wat kun je nu doen als consument?? Radar tv programma ingelicht en het tv programma Opgelicht. Daar heb ik connecties. Deze gaan de zaak oppakken indien er niet uitbetaald wordt deze week.

Graag het geld terugboeken van het in ontvangst genomen retour artikel.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Maisons du Monde

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Maisons du Monde nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rosalind1974