Klacht: Deense Kalfsvleessoep

op 09 oktober 2016 over Honig in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Beste ,
Reeds enige jaren is mijn favoriete soep Deense Kalfssoep uit het assortiment. Jarenlang, zonder aankondiging dat deze uit de schappen ging, heb ik met verdriet de schappen ernaar afgezocht en uiteindelijk de hoop opgegeven. Deense Kalfssoep werd slechts een vage herinnering. In het begin kon ik de smaak nog proeven als ik er aan terugdacht, maar tegenwoordig is het te lang geleden dat ik deze heerlijke smaak in mijn mond proefde. De dikke soep, de heerlijke combinatie van de vermicellisliertjes… Het was een geweldige soep.

Binnenkort is mijn vijftigste verjaardag en ik hoopte deze gouden smaak tenminste eenmaal nog eens te proeven. Zou het mogelijk zijn als er nog een kleine oplevering van de Deense Kalfssoep kan worden gemaakt, zodat diegene die - net als mij - zo verheugen op deze smaak, deze soep nog eens kunnen maken. En wie weet, is de vraag vergroot ten opzichte van vroeger!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Honig

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Honig nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sophia de Winter