Klacht: Deen folderbezorger

op 31 mei 2016 over Deen in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mevrouw Poth ontvangt de folderbezorger de afgelopen tijd helemaal niet meer, vooraf zeer onregelmatig. Mevrouw is zelf invalide en kan zelf de folder niet ophalen. Wenst per direct de folder wekelijks, zoals het hoort, te ontvangen.

(Klacht in behandeling genomen door S. Mohal, via Deen Nierstraat. Omdat mevrouw is niet mobiel.

Gewenste Oplossing:

Zodra zij de folder regelmatig op tijd thuis ontvangt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Deen

Heeft op 01 juni 2016 om 15:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mevrouw Poth,

Hartelijk dank voor uw reactie. Uw betrokkenheid wordt zeer op prijs gesteld. Wij hebben uw reactie overgenomen in ons eigen klanten reactie systeem en doorgestuurd naar onze verantwoordelijke medewerkers en zei nemen contact op met de folderbezorger dat de folder weer bij u bezorgd wordt.
Groet, Team Deen Online, Anita

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Poth