Klacht: Wat een slechte service!!!

op 02 oktober 2019 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Een vriend van me waarschuwde me al om niet met dit bedrijf in zee te gaan, maar ik was toch eigenwijs en bestelde 3 bedden. Op de dag dat ze ze zouden komen leveren kwamen ze om 16.00u aankakken, na 1 stap binnen hebben gezet zeiden ze dit gaat niet lukken we moeten een verhuislift regelen dat kost u €150,- extra. Nou ga dat maar eens regelen op zaterdag om 16.00u. Ik was dus helemaal over de flos! Maar goed, toch een nieuwe afspraak gemaakt voor de dinsdag erop. De bezorger belde me om te zeggen dat ze iets eerder waren, ik zei ik ben er nog niet maar mijn ex man is aanwezig. Hij vroeg me of mijn ex geld had en of ik geld had achter gelaten. HOE BRUTAAL IS DAT! Dus toen ze kwamen moest ik eerst betalen voor ze de bedden binnen zetten, ik zei dat doe ik niet, ik wil eerst alles geleverd en gemonteerd hebben voor ik betaal. Dat gingen ze dus niet doen en werd ik gebeld door een ijskoude dame vd planning. Mijn ex zei hem dat ie brutaal was en na wat gekibbel zei de bezorger dat mijn ex maar op moest kankeren met zijn kankerkop. Nou heb ff een traantje gelaten want vond dit echt niet normaal. We hebben ze weg gestuurd met de bedden! Ik naar de winkel waar ik de €200,- aanbetaling terug wilde halen. Hij zei je moet een mail sturen naar de klantenservice. Zo gezegd zo gedaan. Daar heb ik m’n verhaal gedaan dat ik het niet normaal vind!!! Maar m.a.w. ik kan fluiten naar m’n €200,- Lieve mensen ben niet zo eigenwijs dan ik, koop er niks!!! Ze verschuilen zich achter hun regeltjes en hun externe bezorgers Maar het is allemaal 1 pot nat.

Niet tevreden!!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Decor wonen & slapen in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decor wonen & slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decor wonen & slapen

Heeft op 30 januari 2020 om 12:30 geantwoord