Klacht: Veel schade aan mijn boxspring

op 09 april 2019 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

December 2018 heb ik een boxspring gekocht bij Decor Wonen in Den Haag. Na 8 a 9 weken wachten werd de boxspring geleverd. Nadat de boxspring in elkaar was gezet, ging ik het controleren. Ik kwam er achter dat er stift op de hoofdbord zat, een gat in het bed en een aantal losse naden. Ik had direct naar de klantenservice gemaild, omdat je daar je klachten moet doen. Een aantal dagen later kreeg ik eindelijk reactie op mijn melding. Ik zal €100 terug krijgen. Ik was daar tegen in gegaan en kreeg een nieuwe boxspring waar ik weer weken op moest wachten. Een week later werd ik gebelt door Decor wonen om een afspraak te maken om de nieuwe boxspring te bezorgen. Ik had er al niet echt een goed gevoel over, omdat dit bed wel binnen een week geleverd kon worden. Nadat de boxspring er stond ging ik het bed weer controleren en ik zag weer een aantal dingen. Nadat die weer los lieten en de poten waren erg lelijk afgewerkt. Het was vrijdagavond, dus ik moest een aantal dagen wachten op een reactie. Nu ben ik er wel klaar mee en wil het liefst geen bed meer van hun en mijn geld terug. Zij willen dat niet doen, want zij zeggen dat de poten gemaakt kunnen worden en voor de loslatende naden krijg ik €20 euro voor terug. Belachelijk vind ik dit!! Ik heb zo een spijt dat ik bij dit bedrijf de boxspring heb gekocht. Je wordt hier niet serieus genomen en voor een reactie moet je zowat een week wachten.

Geld terug!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willie77