Klacht: Spullen niet ontvangen

op 10 april 2019 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Op 1-02-2019 heb ik bij Decor Wonen een bed en kast gekocht. De medewerker (meneer) gaf mij tijdens de koop aan dat de wachttijd 4 tot 8 weken zou duren. Met die informatie heb ik mijn aankoop doorgezet. Toen ik de bon kreeg stond daar dat de wachttijd 12 weken was. Ik vroeg de medewerker waarom er 12 weken staat inp 8 weken. Meneer vertelde mij dat,dat standaard info is op papier. Uw aankoop is binnen 8 weken binnen. Ik heb nog zijn nummer op mijn factuur genoteerd en ook de genoemde termijn van 4 tot 8 weken. Hij lachte toen ik dat deed. Toen zei ik, ik houd van duidelijke informatie. Komt goed zei meneer.

We zitten nu in week 10. Toen ik hierover een belde in week 8, moest ik nog 1 week wachten want de kast was er nog niet. Het bed stond al in de magazijn. Als de kast niet geleverd zou worden voor week 9 , zou Decor Wonen mijn bed bezorgen in week 10. We zitten in week 10. Geen bed en geen kast. Bed wordt niet eerder bezorgd omdat, dat kosten met zich mee gaat brengen voor mij.

Ik heb een klacht ingediend. Reactie van Decor Wonen.
1)Als u wilt annuleren ben u 50% van uw aankoop bedrag kwijt dat is dan € 500 euro.
2)Ook is hun antwoord dat de medewerkers indicaties termijnen verstrekken en de informatie op de factuur is lijdend.
3) ook melden de klachten behandelaar dat in alle tijden de klantenservice medewerkers aan de telefoon over de gekochte spullen gaan en niet de verkoper.
4) ik wordt in zijn beantwoording verwezen naar hun voorwaarden.

Ik slaap op de grond op een matras. Mijn kleren liggen gevouwen op de grond. Nu al 2 maanden omdat ik verhuisd ben.

Decor Wonen geen service die is 0,0. Het verkopen van hun rommel in gouden woorden. Zodra je betaald hebt, hebben zij niets met afspraken te maken die mondeling zijn gemaakt en ook toegelicht.

Mijn geld 100 procent terug krijg. Wil op deze manier hun spullen niet. Ik ben gewoon in de maling genomen met hun levertijd. Ik zei nog tegen de medewerker dat ik niet zolang wil wachten voor mijn aankoop. Hij gaf mij aan dat, dat standaard op papier staat. De levering is 4 tot 8 weken. Ook is de tweede afspraak dat mijn bed in week 10 bezorgd zou worden als de kast niet binnen was. Ook deze afspraak is van tafel.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Radia1984