Klacht: Slechte service en kwaliteit meubels

op 27 april 2019 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Decor wonen in de Amsterdam Arena je denkt dat je mooie meubels koopt en dat deze winkel betrouwbaar is gezien deze locatie,echter heb ik spijt dat ik ooit met deze zeer onbeschofte verkopers, medewerkers(klantenservice) in zee ben gegaan. Ook vondt ik het vreemd dat je het restant bedrag bijna de totale aankoop waarde contant moest betalen. Erg vreemd dat dit niet via de bank gaat of via de pin. Ook voor de veiligheid van de bezorgers.
De verkoper gaf aan dat de meubels binnen 3 tot 5 weken er zouden zijn hooguit acht weken.Ook waren de meubels in voorraad. Alleen is dit allemaal te mooi om waar te zijn,want de meubels kwamen pas in april. Tijdens de levering en montage gingen ze niet echt zorgvuldig met de meubels om er werd dan ook grof geweld door een medewerker toegepast. De meubels waar dan ook incompleet denk hieraan :een glasplaat die ontbrak en onderdelen voor de laden en verlichting.Jammer dat de mensen ook erg slecht tot niet Nederlands spreken.
Het bedrijf komt afspraken niet na, ze zouden komen maar goed dat we zelf weer gebeld hadden anders zouden we weer een hele dag zitten wachten.En dan te horen krijgen u staat niet ingepland, neem je weer een vrije dag op voor niets. Uiteindelijk kwam er iemand, hij had wel meer kennis dan de overige personen. Maar er zouden weer nieuwe meubels besteld moeten worden.
Door dit alles hebben we de koop laten ontbinden, dit omdat ze zich nooit aan de afspraken houden bijvoorbeeld je zou teruggebeld worden en je word niet gebeld je moet overal zelf achteraan gaan je koopt meubels om het uit handen te geven en geen zorgen te hebben alleen krijg je wel zorgen.
Dit bericht is om andere mensen te waarschuwen voor een eventuele miskoop we zijn blij dat we de meubels hebben laten ophalen want de meubels waren toch niet wat we verwacht hadden in vergelijking met de winkel. En stel we hadden het gehouden zou de service toch slecht zijn.Zouden ook een compensatie krijgen voor de gehele situatie en dan ineens doen ze dat ook niet meer. Oktober 2018 besteld april 2019 in huis.
Ze kunnen beter investeren in een cursus om gaan met klanten snap niet na alle slechte recensies te hebben gezien dat zo een bedrijf nog bestaat.

Als ze als nog met een tegemoetkoming komen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rose1952