Klacht: Niet retourneren

op 03 juni 2019 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Vorige week 2 lampen gekocht bij vestiging Den Haag. Vorige week zelf op moeten halen in Schiedam. Bizar maar goed.
Toen ik de lampen thuis had vond ik ze niet zo mooi als ik dacht. Ik bellen hoe ik ze kon retourneren, werd ik doorverwezsn naar de mail. Ik mailen, toen kreeg ik te horen dat ze conform voorwaarden niet aan retourneren doen. WAT???? Dus ik zit nu met 2 lampen opgescheept twv 700,-???
Oja de reden was dat als ik de lampen weer in doos zou doen dan is het tweedehands en kunnen ze niet meer verkopen WHAHAHA wat een idioten daar!!
NOOOOOOIT MEEEEEEER BESTELLEN HIER!!! Het lijkt allemaal goedkoop maar niks is minder waar! Vrienden hebben een bank bij hun is nu kapot decor doet er niks meee.
Als ze maar geld verdienen, klanten worden behandeld als stront!!!

Retourneren.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Denise12321