Klacht: Levering

op 12 oktober 2019 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb 2bedden bij deco besteld .Een dag voor dat bedden bezorg moeten worden krijg ik telefoontje dat 1 bed niet op voorraad was .Dat is al raar ,in de winkel hebben ze gezegd dat wel op voorraad was .
Toen krijg ik aanbod om andere bed te nemen die groter was dan ik had besteld.Ik weigerde .Later werd ik weer gebeld .Mijn bed wordt over 2 weken bezorgt maar was weer de vraag of ik grotere bed wou. Over bezorg tijd van mijn 2de bed zou ze mij weer bellen .Maar nee .Ze hebben niet gebeld, geen sms ,niks.Ik probeer hun terug te bellen … voicemail .Ik heb €700 aanbetaald .Ik wil mijn geld terug of mijn bestelling .

Ik wil gewoon duidelijke info krijgen over mijn levering .Als jullie dat niet kunnen bieden graag mijn geld terug .

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kyrlich