Klacht: Lange levertijd

op 07 oktober 2019 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Heb 2 box springs besteld bleek niet door mijn trappen gat te gaan oke dan maar kl
eine 160-200 willen ze niet boven brengen of ik moet een lift zelf huuren om de bedden boven te krijgen halen eventueel montage kosten van 50 euro er af terwijl ik 100 heb gegeven en een aanbetaaling heb gedaan en zijn gewoon simpele bedden die er staandaard moeten zijn 160-200 bij hun 3 maanden wacht tijd en ze reageeren bijna nooit of na 2 weeken een keer ergens anders bed besteld en speciaal laten maken was er binnen 6 weeken

Dat ik de bedden nu binnen 2 weeken gewoon krijg,zo niet dan wil ik gewoon mijn voledige aanbetaaling terug wij kunnen nu nog steeds niet in ons nieuwe huis slaapen kon beter leenbakker gaan had ik ze binnen 24 uur ik zou ook nooit meer bestellen bij hun

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maluku100