Klacht: Kapot bed

op 13 september 2019 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Mijn dochter heeft met haar zuurverdiende geld een bed gekocht bij deze flutzaak. Had grijs besteld maar kreeg bruin, hoofdeind kan niet geplaatst worden want de gaten kloppen niet en de onderbak is kapot. Hun reactie: kleur is de enige kleur die er is in dat model. Monteur komt langs om te kijken maar maakt niets. Zelf weer gebeld voor reparatie afspraak…hele dag gewacht en nog gebeld hoelaat ze kwamen. Niemand gezien! Dag daarna belt monteur dat hij onderweg is (wij waren er niet want de afspraak was de dag ervoor). 2x gemaild met klacht en verzoek om dit op te lossen…maar vanaf hun geen reactie.

Als mijn dochter gewoon normaal kan slapen op een bed met hoofdeind en een gemaakte onderbak. De kleur zullen we dan wel moeten accepteren.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Susanne1978