Klacht: Draadjes door bekleding bank van nog geen 5 maanden oud

op 03 oktober 2019 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Mijn man en ik hebben 03-12-2018 een bankstel gekocht bij Decor wonen, Met als mededeling dat wij thuis precies dezelfde bank thuis hebben staan. Van een ander bedrijf.Maar waar draadjes door de bekleding komen en we graag bij Decor wonen een nieuwe wilden bestellen waarop de verkoper zei dat dat bij hun niet zal gebeuren. In week 9 word de bank geleverd wat de verkeerde kleur was foutje van de verkoper.  Geen probleem voor ons want fouten maken is menselijk. Eindelijk in week 22 kregen wij ons nieuwe bankstel ( naar een half jaar wachten ). Super mooi . Mijn man heeft hun een paar weken geleden gebeld over dat hetzelfde probleem zich voordoet bij ons nieuwe bankstel van nog geen 5 maanden oud. Maar decor wonen zegt dat hun er niks aan gaan doen. Het is toch niet normaal voor een bank van nog geen 5 maanden oud.

Als het gemaakt word of de bank ophalen en me geld terug

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dieter en Patty