Klacht: beschadigd

op 26 augustus 2019 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hi,

Ik heb een hoekbank van decor wonen gekocht (10.8.2019)
Ik vroeg van hun: kan ik hem zelf bezorgen? want ze zijn zo druk en ze hebben gezegd dat ze kunnen niet bezorgen en ze hebben niks gezegd dat wat gebeurt als ik zelf bezorgen, nu ik heb 2 problemen met die hoekbank en ik ben daar geweest en ik heb mail gestuurd, mijn antwoord is: je hebt zelf transfer gedaan en we kunnen je niet helpen.
wat kan ik nu doen?

met vriendelijke groeten,
Kian Keymaram

Gewenste Oplossing:

als ze de schade herstellen
of geld terug betalen .

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Keysan51