Klacht: Bed ingestort

op 17 april 2019 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Mei 2018 bed en bank gekocht bank kreukelt zo snel en de zit kussens schuifen hele tijd uit de bank.
Het bed drama sinds dat 1 was het bed scheef
En nu nog erger dat we er niet meer op kunnen slapen. Zo duur alles en dan kijk ik in de boxen van de boxspring zit gewoon karton in.
Wat een oplichterij in de winkel krijg je het beste en mooiste te zijn en dan komt het ergens uit een land wie weet waar met karton opgevuld en niet de matrasseen die in de showroom stonden. Zoveel geld kwijt en nu moet ik een heel nieuwe bed kopen.
Die zaak moet sluiten of iemand moet een controleur sturen want zoveel mensen worden opgelicht is niet normaal.
IK KAN NIET GELOVEN DAN IN EEN LAND ALS DIT DEZE OPLICHTERIJ GEWOON ZO KAN DOOR GAAN EN ALLE MENSEN MET DEZE ZELFDE KLCHTEN NIET WORDEN GEHOLPEN EN ALS HUN GELD KWIJT ZIJN EN HUN SPULLEN MOETNE VERVANGEN ERGENS ANDERS KOPEN BELACHELIJK!!!!!
Een keer krijgen ze de verkeerde te pakken.

Geld terug voor de boxpring dat ik zelf ergens anders een bed kan kopen.
Als dat niet willen dan dit bed vervangen.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LL5566