Klacht: Declaratie indienen

op 21 december 2012 over Ditzo in de categorie Verzekering

Eind oktober heb ik mijn eerste declaratie formulier naar jullie opgestuurd. Tot mijn verbazing kreeg ik 6 december een aanmaaning van de tandarts. Ik heb contact opgenomen en jullie gaven aan niets te hebben ontvangen. Tandarts gemailt voor een copie factuur. Op 7/12 heb ik WEER een formulier ingestuurt maar wat schets mijn verbazing als ik kijk bij mijn declaraties…Ik heb nog geen ingediende declaraties. Het lijkt me heel stug dat heel toevallig het twee keer niet aankomt. Alles is ingevuld, ondertekent dus daar ligt het niet aan. Wat jullie met declaraties doen is mij een raadsel maar jullie nemen ze niet in behandeling. Ik heb vandaag WEER een aanmaaning ontvangen. Logisch maar ik vind dit niet heel fijn. Als er dan ook geen passende oplossing komt ga ik dit hoe dan ook doorberekenen aan jullie. Dit is onacceptabel.
Mijn voorstel is dan ook dat ik het pdf-bestand aan jullie te MAILEN en dat jullie dit direct betalen aan de tandarts.
Tevens eis ik ook dat dit moet spoed wordt behandeld om verdere problemen uit de weg te gaan.
Ik heb nog nooit zoveel moeite moeten doen om een declaratie in te dienen.
Ronduit belachelijk is het. 1 jaar verzekerd bij jullie is dan ook meer dan genoeg geweest.

Ik hoor graag spoedig waar jullie mee gaan komen.

Karin Weultjes
mail: karin.weultjes@gmail.com

Dat zij de volledige factuur voldoen en dat het dit jaar opgelost is!
Plus zit ik net boven mijn verzekerde bedrag en dat zij dit 100% voldoen aan mijn tandarts.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ditzo

Heeft op 19 februari 2013 om 08:35 geantwoord

Beste mevrouw,

Naar aanleiding van jouw klacht heeft de behandelaar het e.e.a. bekeken en je hierover geïnformeerd.
Mocht je naar aanleiding hiervan nog vragen hebben, dan horen we die graag.

Vriendelijke groet,
Ditzo ^KC

Alle klachten die gemeld zijn door KarinWeultjes