Klacht: Dealdigger levert geen 64Gb micro Sd card

op 08 oktober 2013 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Net zoals een eerder gelezen klacht, heb ook ik de in september bestelde “64Gb micro sd card class10” niet ontvangen. De gemiddelde levertijd was 7-10 werkdagen. Na ruim tien werkdagen heb ik een mail gestuurd, met de vraag of alles goed was gegaan en wanneer de card binnen zou komen. Hierop kreeg ik antwoord dat er wel eens iets “verloren” kon gaan bij de post en of het adres goed was. Misschien dat het verkeerd bezorgd kon zijn. Ik moest, net als hen, maar een klacht indienen bij Tnt-post en eens bij mijn buren rondvragen. Bij grote uitzondering zouden ze er nog één versturen, en die zou dan binnen 5 werkdagen bij mij thuis moeten zijn.
Het adres dat ze van mij hebben klopt, hier krijg ik gewoon alle post op binnen, en een 64Gb micro Sd card inclusief verpakking past heel makkelijk door een brievenbus. We zijn nu, na hun mailtje over een tweede versturing, bijna 8 werkdagen verder en ik heb nog steeds niets ontvangen. Natuurlijk, het kan een keertje mislopen met de post, hoewel dit voor mij de eerste keer is, maar twee keer achter elkaar….vanuit hetzelfde bedrijf??? Het komt mij heel raar over. Ik weet ook zeker dat als mijn voorkeur oplossing niet wordt ingelost ik niets meer via dit bedrijf bestel, en het ook iedereen af zal raden.

Voorkeur oplossing: Alsnog uitleveren 64Gb micro Sd card class 10(desnoods aangetekend versturen, ik ben wel bereid om die kleine extra kosten nog zelf te betalen ook).
Indien niet mogelijk: geld terug

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 21 oktober 2013 om 14:20 geantwoord

Beste meneer of mevrouw Vennik, excuses voor al het ongemak. We hebben uw totale aankoopbedrag terug gestort. Met vriendelijke groet klantenservice@dealdigger.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Ee-Djee