Klacht: De zaterdag krant komt op zondagavond

op 10 augustus 2016 over Eindhovens Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

wij zijn er weer eens ingetrapt, Eindhovens dagblad, 4 weken voor 1 euro per week de krant op zaterdag, dus dat is 4 kranten, de laatste 2 keer kregen we de krant dubbel. Hierna kregen we een telefoontje en konden we voor ca 17 euro dit abonnement voor 1 jaar afsluiten. leuke actie dachten we dus accoord gegaan. De krant zou nu 3 keer bezorgd moeten zijn op zaterdagochtend, maar een keer kregen we hem op zaterdag avond in de bus, en 2x zelfs pas op zondagavond. Omdat dit steeds in het weekend is, melden we dit op de website, en konden dan de krant gratis gaan halen in de dichtstbijzijnde winkel, dat is 6 km fietsen. Dus dat is niet de bedoeling van een abonnement, dat we 3 weken op een rij 6 km moeten gaan rijden voor de krant. Omdat de krant vanaf de eerste week dat het abonnement inging nog nooit op tijd is geweest, hebben we de incasso ingetrokken, het leek ons contractbreuk, we kregen toen meteen een acceptgiro, maar we gaan natuurlijk niet betalen voor de krant die we op zondagavond krijgen. Echter de man die de tel opnam toen mijn man belde zei dat ze een incasso gaan inschakelen als we niet betalen, en dat er in de voorwaarden staat dat ze een aantal keer te laat mogen zijn, maar hallo op zondagavond bezorgen als hij eigenlijk zaterdag voor 7 uur bezorgd moet zijn gaat echt nergens over. Wij zijn van mening dat we onder dit contract uit moeten kunnen, want dit kunnen ze gewoon niet maken.

wij zijn tevreden als het contract stop gezet word, en we niet hoeven betalen, dit zou niet meer als normaal zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhovens Dagblad

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhovens Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door irmagool