Klacht: De Watertuin te Naaldwijk waardeloze service en eten.

op 03 september 2018 over Restaurant Watertuin in de categorie Cafés en Restaurants

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer mevrouw,

Naar aanleiding van ons bezoek 3 september 2018 19:45 tot 21:45 in de Watertuin Naaldwijk hierbij een klacht.

Na veel reclame op de radio, mond op mond reclame namen ik en mijn vriendin Inge een bezoekje aan de Watertuin. Vele recensies voorraf gelezen dat het hem net niet of net wel zou zijn om een gezellig etentje te doen in de Watertuin Naaldwijk. Voorraf gelezen wat de tarieven waren met beperkte tijden, duurder dan bijvoorbeeld een live cooking Van Der Valk, La Cubanita of de gezellige dorps wok Chinees. Ga je er vanuit dat het een leuke moderne tent is met lekker eten, maar niets is minder waar. Hierbij onze ervaring.

Ten allereerste ons welkom bij de Watertuin enorm groot en massaal. Je komt bij de receptie, welkom geheten of instructies over het restaurant de Watertuin. Zit er niet bij. Je weet niet waar je het zoeken moet. Geen nette benadering of duidelijke instructies.

Ten tweede eten ? Daarvoor ga je naar een restaurant. Maar het eten was erg matig, je voelt je opgelaten door de beperkte tijden. Hoe langer je blijft hoe duurder het wordt. Bij een Van Der Valk live cooking of anderen all inclusieve concepten of de lokale wok kunnen ze daar wat van leren.

Ten derde het eten was matig en je bent opzoek naar iets lekkers, mijn vriendin is hoogzwanger ( duidelijk te zien ) liet een stukje pizza punt, en daarbij wat frietjes staan.( eigenlijk niet te eten ) de bediende kwam aan tafel ( verder zijn ze ver gezocht, niet klant vriendelijk of service gericht, waarvan ze nogmaals wat van de chinezen kunnen leren ) en de bediende vertelde over het feit bij het afruimen dat er nog wat op het bord lag en dat dat niet nogmaals mocht gebeuren. Daarbij in discussie gegaan en verteld dat het niet bepaald netjes was. De medewerker ging hierbij in discussie en werdt ronduit asociaal en onbeleefd daarbij vertelde de medewerker dat hij dat moest zeggen van zijn baas en liep lachend weg. Ad hand daarvan naar de betreffende leidinggevende gelopen een jonge jongen van rond de 24 jaar waarbij werdt toegekend dat de jongen gelijk had ? Hoe bedoel je klant is koning of service gericht?

Later aan de diarree door het eten bij de Watertuin in Naaldwijk. Mensen wees gewaarschuwd, voor ons nooit meer de Watertuin.

Met vriendelijke groet,

Gijs

Gewenste Oplossing:

Geld terug !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Restaurant Watertuin over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Gijsdietz1988