Klacht: DE WAARDEBONNUMMER KLOPT NIET!!!!

op 11 juli 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

hallo,
ik had een waardebonnummer opgestuurd gekregen naar mijn emailadres. maar hij klopt niet.
ik moest het binnen 30 dagen doen maar weet niet wat ik moet doen het is bijna voorbij die 30 dagen.
dus nu mijn vraag is zou je mij snel mogelijk willen helpen met een waardebonnummer die wel klopt!!
GROET

dat ik een geldige waardebonnummer wil krijgen en zo snel mogelijk.!!

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Na de betaling heeft u van ons een waardeboncode ontvangen. Met deze waardebon kunt u online de Holiday Concept VakantieCheque bestellen via: http://www.vakantieveilingen.nl/reserveren Dit heeft u op 7 juli gedaan (vandaar dat uw waardeboncode nu is geblokkeerd). De Holiday Concept VakantieCheque zal vervolgens door Holiday Concept zo spoedig mogelijk per post naar u worden verstuurd. We wensen u alvast veel plezier met het door u ''gewonnen'' arrangement. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 12 juli 2012 om 09:08 geantwoord

De klant zal de Holiday Concept Vakantiecheque zo spoedig mogelijk per post ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door tangawiia__