Klacht: Verkeerd modem na vier dagen van bellen en melden en vragen

op 17 november 2015 over De Vries Expertise & Taxatie in de categorie klachtmelden

Storing telefonisch gemeld van/in mijn modem. OK, volgt een nieuw modem per post. Modem ontvangen, geïnstalleerd. Geen signaal, geen internet e.d. Gebeld, u moet dit doen, u moet dat doen. En zo ging dit dus drie dagen door tot eindelijk iemand zei: er komt een monteur.
Een enkeling was daarbij niet al te klantvriendelijk. Monteur komt na drie dagen en kijkt naar mijn modem en zegt droogjes: u heeft een verkeerd modem, ik pak even een andere uit mijn auto. Sluit dit modem aan en in no time is het hele probleem opgelost. Dit alles heb ik als klacht neergelegd bij KPN, niets vernomen. Daarna een brief naar het hoofdkantoor in Utrecht. Na een maand zelf maar een gebeld.
U moet in Den Haag zijn…! Den Haag gebeld en inmiddels daar een mannetje of vier gesproken en een ieder zou het gaan oplossen, maar inmiddels weer ruim een maand verder is daar nog steeds radiostilte.
Schande.! Daarna een tevredenheidsformulier (van KPN) ingevuld met niet te vrolijke antwoorden, maar een reactie…ho maar. Ten einde nu dan maar de klacht hierop vermeld. Begin van de storing: zondag 07 juni 2015 en inmiddels is het 17 november 2015.

Wanneer er iemand (met een hart) eens fatsoenlijk zijn best doet dit adequaat aan te pakken en op te lossen.

Alle klachten die gemeld zijn door K. de Vries