Klacht: de VK komt haar belofte niet na

op 16 december 2017 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Ik kreeg een aanbieding in de bus van de VK. Een bon die ik kon invullen, ik zou dan de krant krijgen voor 6 euro per week, zes dagen op papier en digitaal. Dit bedrag zou per 4 weken afgeschreven worden, 24 euro dus. Ik moest dit wel minimaal een jaar vastzetten. Nu schrijven ze per 25 keer krant 30 euro af. Ik zag dit op mijn bankafschrift. De VK beweert dat ik hier een mail van had gekregen en dat ik binnen 2 weken had moeten reclameren. Nu kunnen ze niets meer voor mij doen. Die email is mij helaas ontgaan. Ik heb hen gebeld en aangeschreven. Ze zijn niet van plan hun belofte na te komen.

Ik ben tevreden als ik de krant inderdaad voor 6 euro per week krijg en dit bedrag per 4 weken (24 euro) wordt afgeschreven. Of, als zij dit niet kunnen waarmaken, zij het abonnement beëindigen. En ik wil graag het teveel betaalde retour ontvangen/ verrekend zien.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.M. Brejaart