Klacht: de veiling informatie klopt niet

op 20 maart 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik had geboden op een citytrip naar milaan voor 2 pers. 3 dagen. Ik had voor ik ging bieden alles super goed gelezen, omdat ik zulke dingen nooit echt 100% vertrouw. Ik goed gekeken naar de beschikbaarheid, omdat ik het altijd best wel druk heb. En eindelijk vond ik een perfecte citytrip veiling met de perfecte datum, dit was hem! Milaan..
Ik had gewonnen en wilde meteen boeken, zodat ik zeker zou zijn van de datum dat ik wilde gaan, dus ik ga naar de site en heel mijn datum staat er niet tussen.. en niet alleen mijn datum maar bijna geen een datum kwam over een met die van de veiling op de site.. echter er was bijna niets meer beschikbaar. ik alles nog maals lezen en er stond duidelijk bij dat de de beschikbaarheid actueel is op de moment van de veiling en dat het alleen wat kan afwijken als je kiest voor een upgrade of extra ontbijt er bij etc. Dit heb ik allemaal niet gedaan en toch wijkt het gigantisch af.. zelfs in de algemene spelregels van vakanteveilingen staat duidelijk dat de beschikbaarheid actueel is. Ik ben dus keihard voorgelogen er waren zo goed als geen beschikbare dagen meer, en de dagen die vrij waren was ik niet vrij..
Ik heb gebeld en ze konden niets voor me doen..

Zodra ze een oplossing vinden op de datum dat ik wilde gaan. Een ander hotel of zelfs desnoots een andere stad in italie..
Geld terug zou ik in dit geval ook erg blij zijn, maar ik had me wel verheugd op deze trip. Het was zelfs een cadeautje voor iemand die nu in duigen valt..

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 20 maart 2017 om 20:10 geantwoord

Beste mevrouw Maaskant,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te vernemen dat uw arrangement niet naar wens is.

Ik heb begrepen dat u zojuist telefonisch contact met ons heeft opgenomen. De kwestie is doorgezet naar de desbetreffende afdeling. U zult zo spoedig mogelijk een terugkoppeling per mail ontvangen.

Wim-webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door melodymaaskant