Geboden Oplossing:
Beste mevrouw Vlastuin,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging van uw Telegraaf al enige tijd niet op orde is. Onze excuses voor het ongemak.
In 2013 zijn wij met een aantal grote Nederlandse kranten samengegaan in de bezorging waardoor dit nu centraal geregeld wordt door een buitenstaand bedrijf. Hierdoor is het van groot belang dat u melding bij ons maakt wanneer het niet goed gaat met de bezorging, zodat wij hier actie op kunnen ondernemen.
Ik heb nu melding voor u gemaakt bij de bezorgdienst en zij zullen de nodige handelingen gaan treffen om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde komt.
Mocht u toch merken dat het niet goed gaat met de bezorging, dan zouden wij u graag willen verzoeken om dit toch bij ons te melden. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om hier achteraan te gaan bij de bezorgdienst en het probleem veel sneller op te lossen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team