Klacht: vandaag geen krant ontvangen

[email protected] op 08 mei 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 8 mei 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mijnheer en mevrouw Wesseling, Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant vandaag niet is bezorgd. Helaas was het ook niet mogelijk om uw krant nog na te bezorgen. Goed dat u hierover contact met ons...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 8 mei 2018

Een klant van de Telegraaf heeft geklaagd over het niet ontvangen van de krant op een bepaalde dag. De klant woont in een appartement en haalt de krant altijd laat uit de brievenbus, wat problematisch is vanwege beperkte mobiliteit. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

wonen in een appartement en halen de krant altijd laat uit de brievenbus zijn niet meer goed te been en s.morgens doen we rustig aan

Gewenste Oplossing:

krant word altijd keurig bezorgt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - heb net gebeld en de vragen keurig beantwoord en de telegraaf geeft aan dat de klacht voor 11 uur gemeld moet worden dit is toch niet rechtvaardig dus het komt er op neer dat de krant vandaag niet na bezorgt wordt

Telegraaf

Heeft op 08 mei 2018 om 13:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer en mevrouw Wesseling,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant vandaag niet is bezorgd. Helaas was het ook niet mogelijk om uw krant nog na te bezorgen.

Goed dat u hierover contact met ons opneemt. Als abonnee mag u van ons een correcte bezorging van uw krant verwachten.

Wij hebben uw melding dan ook direct doorgegeven aan onze bezorgdienst met het dringende verzoek om passende maatregelen te nemen om uw krant voortaan correct te bezorgen.

Helaas hebben wij enige jaren geleden moeten besluiten om de mogelijkheid tot nabezorging te laten vervallen in verband met de gestegen kosten hiervan. In plaats daarvan compenseren wij de niet bezorgde krant door het verschuiven van de factuurdatum met een bezorgdag, zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM